Opis projektu
Definicja zadania
Konieczne było zastąpienie dotychczasowych, odizolowanych rozwiązań i różnych starszych systemów przetwarzania tekstu. Nowe standardowe rozwiązanie musiało być elastycznie konfigurowalne dla każdej stacji roboczej, od swobodnego pisania listów do produkcji spersonalizowanych listów klientów za naciśnięciem jednego przycisku – z maksymalną łatwością użytkowania w każdym przypadku. Oczywiste jest, że rozwiązanie musi być również opłacalne ekonomicznie.
Rozwiązanie: Wydajny system CCM (Customer Communication Management)
Dzięki systemowi CCM Serie M/ pracownicy projektu „M” o tej samej nazwie położyli podwaliny pod bardziej wydajną i lepszą komunikację z klientami. Udało im się zastąpić trzy starsze systemy jednym systemem tekstowym i jednocześnie połączyć SAP z archiwum elektronicznym. Zaowocowało to znaczną poprawą wydajności, użyteczności i jakości.
Korzyści
- Zwiększona wydajność dzięki oszczędności czasu i pracy
- Lepsza obsługa – wyższa jakość formy i treści
- Integracja z systemem ERP i archiwum
- Wyższy standard działania – nowoczesna technologia z 3-warstwową architekturą C-S i oprogramowaniem pośredniczącym
Cytat klienta
„Decyzja na korzyść M/TEXT CS i kwsoft® opłaciła się BHW”.