Opis projektu
Komunikacja z klientami zaktualizowana
W ramach niedawno zakończonego projektu migracji „aiDa”, rdzeń operacyjny firmy (zarządzanie portfelem i komunikacja z brokerami/klientami) został zaktualizowany pod względem funkcjonalności i technologii. Oprócz aktualizacji technicznej do wersji 6, główny nacisk położono na cele strategiczne: ustanowienie nowych form obsługi klienta, które uwzględniają zmieniające się zachowania komunikacyjne. W rezultacie przeprowadzono reorganizację procesów związanych z dokumentami, kanałów wyjściowych oraz rejestrowania i dokumentowania procesów, na przykład w celu automatycznego aktualizowania usług terenowych.
Cytat klienta
„Zarządzanie tekstem i danymi wyjściowymi to złożony i wielowarstwowy obszar odpowiedzialności. Bezpieczeństwo, jakość i elastyczność są najważniejsze. Dzięki Serie M/ firmy kwsoft® znaleźliśmy oprogramowanie dla naszej działalności operacyjnej, które doskonale radzi sobie z tym obszarem zadań.”
Frank Deutsch, kierownik Działu Organizacji IT i Usług Centralnych